fatmabaki blnmyld evet canım bugün geçti ama yarın soracağım benim 18 hazirana tekrar doktor randevum var doktoruma da yola çıkacağımı söyledim ilaçlarımı yenileyecek ve aynı zamanda balık yağı c vitamini falan başlayacakmış
fatmabaki blnmyld bende demir d vitamini magnezyum kullanıyorum balık yağı c vitamini başlayacak birde ilaçlarım az kaldı onları yenileyecek 🤷🏻♀️
fatmabaki blnmyld hiç bilmiyorum kuzum ben kendimi çok yorgun hissediyordum diye doktorum verdi ama hala yorgunum 🤣
blnmyld fatmabaki Bende de var hatta kas ağrılarım da çok oluyordu spor yapman lazım kaslarını güçlendirmek için ona ilaç veremem dedi 😬
cagla1107 efnanmoms ya bende daha aşağıda sanırım doktor da rahim ağzına yakın demişti bi dalgalanma gibi hareket hissettim az önce acaba bebek hareketi mi 18+5 im