rmy1 ayy ben alamıyorum randevu yok ailemin yanına gittiğim gün 23.haftada olacağım direkt gidip yapabilirsem yaparım doktorum ile de konuştum fakat perinatoloji Dr her zaman olmadığı için randevu bulmaya zorlanırsın demişti galiba ben yapmayacağım 🥲