Merhaba güzel anneler. 20+2 haftalık hamileyim. Yavaştan alışverişe başladım. Bazı şeyleri almakta kararsız kalıyorum lazım olmazsa vs. diye. Süt sağım makinesi bunlardan biri. Sizler nasıl bir yol izlediniz? Hangi marka aldınız? Araştırdıklarım arasında Lansinoh ve mochi çok ön planda. Çiftli almak fiyat olarak biraz daha iyi gibi. Doğumdan önce alınmalı mı sizce?