kubracaliskn
2 kere kürtaj oldum 12 haziranda kürtaj oldum bir ay sonra adet oldum. Kürtajı yapan doktorum 1 adet yeterli ama psikolojik olarak yazi atlat demişti perinatoloji de 3 adet dedi ama sonra muayene etti 1 adet yeter dedi ben kafam dağılsın diye 2 adet bekledim. Tekrar hamile kaldım ondada kürtaj oldum. 3 adet beklemem gerektiğini söyledi perinatoloji doktorm o sırada zaten gerekli testler yapıldı rahim filmi çekildim 4. De hamile kaldim
- Kürtaj da da kan sulandirici kullandığım için kanama uzun sürdü 34 de mi ne adet oldum ama çok çok az adet oldum yaklaşık 10 gün leke gibiydi adetim