Benim ağrılarım hacamat ile geçti Elhamdülillah, çok şiddetli geçerdi ağrılarım, ama hacamatı hamile degilken yaptırmıştım eğer hamileyseniz Yaptırmayın önermem, gebelikten sonra deneyebilirsiniz hacamatı, kötü kan vücuttan atılıyor, şuan eskisi gibi kalmadı ağrılarım çok şükür 🤲🏻🌸🌷