dlr0 Bayram dönüşü uçak yolculuğu yaptım ama kaç gündür ayaklarım bacaklarım çok şiş 17+3’teyiz normal mi napmam gerekir inmesi için
Iremm2611 dlr0 canım bol su iç öncelikte ayaklarını uzatıp altına yastık koy bacakların yüksekte kalsın biraz. Eşine de masaj yaptır iyi gelecektir
Pikachununannesi dlr0 bol su için, tuz tüketimini azaltın. Ayak bileği için egzersizler var onları yapabilirsiniz yaptığınız yerde. Yürüyüş yaptıkça da ödem atılıyor bende de 4 saatlik yolculuk sonunda ayak ve ayak bileklerimde oldu geçen hafta 19.haftamda.
dilekmom6 dlr0 ben de bu hafta yaşadım benzer bir durum. Ayaklarını yukarı uzat kalp hizandan yüksek olsun. Soluna doğru yat mümkünse. Her gün 1 saat kadar bunu yap. Ayaklarını sallandırma. Uzun süre aynı pozisyonda kalma ara ara yürü. Bol su iç. Tuzdan şekerden kaçın. Bir de karbonhidratı azalt.