Nagihanbayrktr Benimde bir oğlum oluyorr 🤰🏻 Çok şükür bugün cinsiyetimizi öğrendik🤱 15+0da öğrendim 3 haftadır gitmemiştim bugün öğrendim o yüzden 😊 Artık bişeeler almaya başlayabilirim💃🏿💃🏿