elciiny İkiz gebeyim, çift yumurta 11+6 haftalığız, herşey yolunda gidiyor dedi doktorum ama cinsiyet için sabırsızlanıyorum tahmin alabilirmiyim? Fotoğrraf eklemeyi beceremedim :(
mom28_ elciiny inşallah gönlünüzden geçen istediğiniz olur ❤️bende tüp bebekle ikiz gebeyim 2 erkek bizimki tabi biri kız biri erkek olsa bidaha uğraşmazdım diye düşünüyorum çok şükür sağlıklı olsunlarda hayırla kolaylıkla kucağımıza alalım önemli olan o hayırlı evlat ümmet olsunlar hem bize hem etrafına faydalı çocuklar olsunlar 😊ama ne hissediyorsanız o oluyor ben ilk günden beri erkek hissettim etrafımdaki herkeste erkek dedi bide ne kadar doğru bilmemde sag tarafında hissediyorsan erkek dediler bende hep sagda hissettim hala öyle belki batıl bilmiyorum ama bende tuttu
dilaradoyan elciiny Canımız Annemiz, Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden “Resim Yükle” kutucuğundan yükleyebilir veya https://mutluresim.com adresine fotoğrafınızı yükleyip “Kopyala” kısmından bağlantıyı alarak yorum olarak paylaşabilirsiniz. 💜
elciiny mom28_ ilk günden beri bir kız bir oğlan hissediyorum ama dediğiniz gibi sağlıklı olsunda baska bisey istemem