Zaman ne kadar hızlı geçiyor dimi? Daha hala hamileliğimden emin değilim desem saçma ve aptalca gelir. Tabi ki de hamileyim ve biliyorum. Ama daha idrak edemedim. İlk hamileliğim. Sanki milleti hamileyim diye kandırıyo gibi hissediyorum. Doğum yaklaştı. Ne yapıcam nasıl olucak bilmiyorum. Ve hayal bile edemiyorum anne olacağımı. Çok tuhaf ve imkansız gibi gelen bi his. Bugün doktora gittik 2800 gram olmuş. Siz kaç haftalıksınız, neler hissediyosunuz?