flover0 Kızlar havalar mı çok sıcak yoksa hormonlardan dolayı mı aşırı sıcak basıyor terliyorum sizde de var mı? Birde ayakta kalınca ayaklarım şişiyor yatınca ağrısı oluyor ödem mi bu acaba ? Yürürken ayak tabanlarım acıyor
flover0 rosee233 neler yapıyorsunuz var mı fikriniz şu iyi geliyor dediğiniz. İnsanlar diyor ki hava iyi serin ben sıcaktan duramıyorum