dyggysy Kızlar merhaba 24 haftalık hamileyim, 32. Haftada çalışamaz raporu alacağım ama o süreye kadar doktorumdan rapor almak istiyorum çok yoruluyorum birde atık tesisindeyim 😔 benim gibi yapan var mı?
dilaradoyan dyggysy ne raporu alacaksınız ki. Riskli bir durumunuz yoksa yorgunluk için öyle uzun süreli rapor vermiyor doktorlar malesef
ozdemirayca dyggysy yılda 30 gün rapor alınabiliyor 30 gün dolduktan sonra heyet raporu veriliyor doktorunuzla görüşürseniz yardımcı olur☺️
yurdtas dyggysy rapor olmuyor malesef süresi kısa,heyet raporu almanız en az 3 doktor olması lazım çalıştığın kurum kabul etmeyip senş ekstra kurulada gönderebilir,ben 15.haftadan itibaren heyet raporluyum ciddi bir durum olmazsa vermezler
dilaradoyan dyggysy bir danışın doktorunuza. Her doktorun tavrı da farklı oluyor belki denk gelirsiniz
yurdtas bsrelif 32.haftada calısabilir alıyorsunuz devam etmek için aslında biraz geçmiş sizin ama doktor 33.haftada veriyor.Bir arkadasım 32+4 haftada çalışabilir aldı sonra dayanamadı 1 hafta sonra çalısamaz aldı