12+4 günlük hamileyim.Hamile kalmadan önce ve 12.haftaya kadar folik asiti düzenli olarak kullandım.Ancak 2li tarama testi için doktora gittiğimde doktor artık folik asitin tDek başına yeterli olmadığını söyledi ve Demir ilacı ile Vitamin ilacı verdi.Demir ilacı kapsül şeklinde ve kesinlikle yutamıyorum.Hap çok
küçük değilse eskiden beri kırıp yutuyordum.Benim durumumda olan var mı? Bu durumda siz olsanız ne yapardınız?