aslhannnn Kızlar normalde tam sekiz haftalık olmam lazım bugün ama ultrasonda 7 + 4 günlük olarak belirlendi bu normal mi böyle olması yani geriden mi geliyor gelişim geriliği falan mı oluşuyor
zehraclk0 aslhannnn 8+3te gittiğimde 7+1 ile uyumlu demişti doktorum ben de panik yapmıştım ama korkmayın haftasını yakalıyor büyüdükçe
glozcan aslhannnn 5+5im ama daha 5 haftalık bile değil kese dedi , geç döllenme olmuş olabilir , geç yumurtlamış olabilirsin dedi yavrum , korkmayalım inşallah 🤲🤲