yildizbebe 6+1 de doktora gittim fakat doktor bebeği görmedi haftaya geldiğimde görülür dedi. Beta o gün 3000 çıktı bu durumu yaşayan var mı normal mi?
gizemiaaa yildizbebe yolk sac görüldü mü peki? Ben 4+5 de keseyi görmek için gittiğimde doktor yolk sac oluşmaya başlamış dedi
zehraclk0 yildizbebe Görünmemesi çok normal 6+3te ben de gorememistim ve ilk hamileliğimde aynı hafta ve günde kalp atışını duyduğum için bunda çok panik yaptım ama doktor normal dedi 7+3te bebeği ve kalp atışını gördük
deletedmom2027 yildizbebe betaya cok bakilmiyo bu durumda benim 32bin küsürdü betam 11 gün gecikme ile test yapip ultrasona girmistim 6 haftalik olması gerekiyodu ama kese yoktu 7 bucukta falan keseyi.gormus 8de kalp atisi duymustum