nazzznnn Daha önce cinsiyeti bakılmamıstı bilmiyordum içime erkek doğmuştu bugün de cinsiyet için gittim doktor çok hareketli belli olmuyor kız olabilir dedi . Baya şaşırdım boyle olupta değişen var mı merak ettim 🌸
lokismommy nazzznnn merhaba💜detaylı ultrason zamanınız gelmiş yaptırdınız mı yoksa normal muayenede mi görünmedi
gizemiaaa nazzznnn biz 17+3 te net öğrendik cinsiyeti renkli ultrasonla baktı. O haftalarda çoktan belli olması gerekiyor yada artık detaylı usg de ☺️
nazzznnn lokismommy merhaba güzelim detaylı ultrasona girmedim 2 hafta sonraya randevu aldım şuanlık normal muayene.
nazzznnn lokismommy teşekkür ederim canım sabırsızlandım daha çok var 😂😅 allah isteyen herkese nasip etsin inşallah