damlasv ilk hamileliğimde de yaşadığım için yüksek risklisin dediler zaten. Spot idrarda protein testi yaptırdım o normal değerde geldi . Haftada bir idrar tahlili tansiyon ölçümüyle ilerleyeceğiz şimdilik. Bebek hareketlerinde zayıflama var. Hareket sayıyorum sürekli