baybaa Normalde düşmez hiç ama 21 haftalık hamileyim bugün ilk defa göz kararması kulak uğuldaması oldu. 12-7 falan çıkar normalde hep 10-5.5 çıktı bugün. Normal mi endişelenecek bir durum mu biliyor musunuz 🥺🥺
Lavin1027 @baybaa çok normal canım tuzlu ayran iç benim tansiyonum hep büyük tansiyon 8 9 küçük 5 6 gebelikte yükselmesi iyi değil
Esraa02 Benim 5 buçuk aydır tansiyonum bu sejilde 9/6 10/5 gibi çok halsizlik sersemlik yapıyo ama doktorlar bunun için bı şey yapmıyor. Yüksek tansiyon tehlikeli