Ha34kaya Kızlar 31 mayısta regl olmam gerekiyordu ben test yaptım silik çıktı ama kanda 0.6 çıktı hala regl olmadım. Sadece dün çok az pembe leke geldi Normalde düzenli regl oluyorum
sevimlipandahii Ha34kaya önemli olan kan galiba orda net çıkıyor Ama hamile de olabilirsin. Bilemedim 😁
meyrahafsamine Ha34kaya büyük ihtimalle yalancı pozitif tir ilk önce kana sonra idrara geçer hormonlar
Ha34kaya sevimlipandahii son regl tarihim 1 mayıstı yani çıkması lazımdı bence geç döllenme falan olsada gözüküyormu
beybimom_ Ha34kaya testinizin resminni atarmısınz her gecikme hamilelik yada geç döllenme değil döngünüz değişebilir mevsimsel veya stres olabilir
sevimlipandahii Ha34kaya mevsimsel oluyor bazen öyle adetin 1 hafta falan gecikirse yine kan ver daha yeni 2 3 gunmus zaten
feyzaciim Ha34kaya canım kan en kesin sonuç. Kan negatifse negatiftir. Kanaman gelmezse tekrar tahlil verirsin olmazsa. İnşallah vardır.