kubraaaatt Kızlar 37+2 haftadayım bebek hareketleri azaldı gibi bi sorun mu vardır yoksa yeri daraladığı için mi öyle acaba
sarumervee kubraaaatt gün gün değişiyor hareketleri benimde bi gün fazlaysa diğer gün az olabiliyor bide dediğiniz gibi yerleri azaldığı için gerinme kayma gibi oluyo genelde hareketler bişeyler yiyip takip edin anne hissiyatı önemli bu konuda
kubraaaatt sarumervee evet daha çok itme kayma oluyor ama hareketleri eskiye göre azalınca korkmadım değil
sarumervee kubraaaatt belirli hareketleri varsa herşey genelde yolunda oluyor 3 saatte hiç hareket etmezse gel demişti doktorum
kubraaaatt busrayla evet ondan fazla hareket ediyor çok şükür yalnız benim hiç sancım olmuyor normal mi acaba😂