Blossommm Sıkınca sarı su yani ağız sütü yada az da olsa süt geliyor ama bebek sütle doymuyor mama veriyoruz, ben neler yapayım o kafar tecrübesizimki☹️ Su içmeye çalışıyorum emzirmeye çalışıyotum tabi bi zaman sora ağlıyor mama veriyorum. Yardım lütfen😔
temmuzonbir Blossommm sürekli emzirmeye çalış Tahin tahinli helva dereotu kuru incir ve kayısı kompostosu tüketmeye çalış
Fatma_furkan1996 Blossommm 3,5 aylık kızım oğlum da hiç böyle birşey yaşamadım ama kızım da susuz aç ve çok yorulunca hemen sütümü etkliyor özellikle gün içerisin de bolca su tüket ben su matarası aldım kendime ve sakın sütüm az geliyor diye de emzirmekten vazgeçme aynısını bende yaşıyorum ve kızım emdikçe sütüm çoğalıyor sakın stres yapma korkma da Rabbim rızkını veriyor için rahat olsun Allahın izniyle yemene suyuna dikkat et çoğalır inşallah
muhammedaliveannesi Blossommm bana hastanede ebe ilacto diye damla verdi eczaneden aldım onu kullandım suya katıp bol bol rezene içtim incir dut süt yapıyor ama bebeğe gaz da yapıyor aynı zamanda karnını ağrıtıyor onları yemedim damla ve rezene çayı çok iyi gelmişti bana bol bol süt olmuştu bir de uyumak sütü arttırıyor
Damla_111 5 aylık bebeğim var o yüzden bu konuda tecrübem var hastanede kaldım doğumdan sonra 4 gün sağım makinasıyla sağım yapın
Damla_111 Ama öncesinde bebeğinizi emzirmeye çalışın tamamen biberona alışmasın bu sefer de meme reddi yapar emzirin daha sonrasında sağım yapın
Blossommm Damla_111 bi şeyler yiyip sağım yapacağım,memeyi emme refleksi iyiydi ama şimdi memede uyuyor,sanırım kaçıl biberona alıştı.
temmuzonbir Blossommm uygula canım rabbim sütünü artırsın yavrunu sağlıkla gönlünce büyütmeyi nasip etsin inşallah 💓
prs_99100 Kuzum doymadığına emin misin açlıktan ağlamıyordur belki. Sıkınca geliyorsa sütün var demektir. Ilık duş benim sütümü hemen indirirdi çok iyi gelirdi. Uyku, su ve duş bu üçlü varsa süt de vardır 🌸🌸🫶🏼🫶🏼🫶🏼
Blossommm prs_99100 ilk gecemizdi uyku yok su içiyorum malesef duş da yapamadım artık yarın evimize geçtiğimde bu söylenenlerin hep yapıcam teyzeleri🥹🌸
prs_99100 İlk gecense ağlaması çok normal şuan o anne karnını istiyor. Emzirmeyi bırakma önce emzirmeye çalış emmesse mama öyle ver mamayı da biberonla değil şırınga veya süt kaşığı ile ver meme reddi yapmasın. İlk süt yağlı olduğu için sağım yaptığında az gibi gelebilir sağmak zor oluyor ilk günler. Çok az emse bile bırakma gerekirse yarım saatte bir emzir az az emsin yinede.🫶🏼