24 haftalık gebeyim ilk kızımda şeker çıkmıştı ama diyet yapmıştım meyve domates pirinç kuru fasulye herşey yasaktı yiyemiyordum korkuttular ve bebeğim 2.600 doğmuştu küçücük minyatür gibiydi ama etrafımda şeker yüklemesi yapmayıp ta bebeği sağlıklı olan var yapmasam ne olur merak ediyorum iri bebek dışında ben zaten sezeryanlıyım tekrar sezeryan olacam ama yapmayan anneler ya da şeker çıkan uymayan anneler var mı bebeği sağlıklı doğdu mu şeker yüzünden psikolojim bozulmuştu hiçbiiey yemiyordum sadece bulgur tahıl ekmek kahvaltı peynir ayran kefir gibi bu gebeliğimde yapmasam n eolur aç karnına gelin dedi de ben aç kalamıyorum zaten ama şeker çıksa aşerdiğim şeyleri yiyemeyecem ve yiyemeyince sinirli oluyorum yapmayan var mı ya