rabiauns Bebisimin kilosu 2.200 cikti kilo aldircak seyler yedigim halde az az aliyor . varmi ayni durumda olan??
sarumervee rabiauns 33’de 2077’diydi benimde doktorum iyi dedi ama bana az geldi 35’de gideceğim cuma günü kilo alsın diye bebiş ağırlıklı beslendim bakalım umarım almıştır
mervekalkann rabiauns Dün kontrole gittim 34+3 de 2200 dü benimki de kilosu için doktor bir şey demedi normal olduğunu söyledi ama size neden öyle dedi bilemedim.
gecemavisiii rabiauns sol yana yatmakta bebeği besler yediklerinizi en iyi o şekilde alır, benimkide önde ya sezaryen olursam diye korkuyorum, 35 im 3 kilo, zayıf olsa problem kilolu olsa problem biz annelere 😄
hanimhanimcik rabiauns her doktor başka birşey söylüyor, bence kilosu iyi. Ortalama kilonun civarında yani
kullanimlig Karpuz yemeni öneririm deli gibi kilo yapıyor eğer kilolu bir bebek istiyorsan hem sende rahatliyorsun yedikce
kullanimlig rabiauns balikyagi + Multi vitamin var OMEGA markası canım onuda öneririm oda çok güzel gelişimine destek sagliyor
kullanimlig kesginn yiyebildigin kadar meyv ye canım bana dua edersin okadar güzel kilo aliyorki çocuk + balikyagi Multi vitaminler var OMEGA markası onuda günde bir kere kullanmanı tavsiye ederim gelişimine çok fayda sağlıyor emde sen fazla kilo almıyorsun meyve yediğin için zaten yaz ayındayız her türlü meyve var bol bol kavun olsun karpuz olsun hepsinden yemeye calis
rabiauns sarumervee her gun gitsek yine merak ederiz galiba 😅kontrollere kadar zaman hic gecmiyor sanki
sarumervee rabiauns benim çok hızlı geçti bu sefer ya 3 haftada bir gidiyodum 2 haftaya düştü diye sanırsam😅ama merak tabikide hiç geçmiyor
mervekalkann rabiauns Çok ilginç 2 haftaya kadar tıbben normal kabul ediyorlar aslında ama kilo konusunda sorun olsaydı bana da aynısını söylerlerdi diye düşünüyorum aynı hafta aynı kilo bebeklerimiz çünkü 😑 benim FL 2 hafta önden gidiyor uzun boylu ama ince yapılı bir bebek olacak gibi doktor da öyle demişti.