Bitanem harikaaaa çıkmış ben ilk 32 ile öğrendim düşün :) sonrasında 10 gün boyunca bekledim gidince de değerim 1700 felandi sanirim göbekten gözükmedi vajinadan baktık kese gözüktü 1 hata sonra da bebek gözüktü suan 3 ay 5 gün hamileyim :) yani harika bir sonuç çıkmış sen kesin göbekten gözüksün hem kese hem bebek dersen 1 hafta daha bekle sonra doktora git hepsini gör bebeğinin kalp atışını dahi dinlersin :))