cansu2306 kızım alerjik diye yapmayalım dedi Dr yaptırmadım ve 2,5 yaşında rota oldu kızım( kreşe filan da gitmiyordu kimseyi gördüğümüz yoktu ) yaklaşık iki hafta hastane de yattık ben böyle bişey görmedim ishal kusma ateş tam bi baş belası şimdiki aklım olsa kesinlikle yaptırırdım