verosmom Kızlar selamlar. Hamileyim. Doktor pazartesi günü keseyi görürüz dedi. Fakat dün akşamdan beri bütün gece karnım ağrıdı. Hala ağrıyor. Doktora gitmeli miyim? Normal mi yoksa? Sanki her an adet olacakmışım gibi bir ağrı var.
suragungor verosmom normal merak etmeyin kanama olmadigi surece bu agrilar cok normal ve hemende gecmiyor adet olacakmis gibi agri sizi giriyor ara ara
mervekalkann verosmom ben onu dibine kadar yaşayan biri olarak söylüyorum biraz daha sabredin geçecek. Aktif kanama yok ise problem değil vücut adapte olmaya çalışıyor bebek yerleşirken benim ekstra o dönem kanama alanım da vardı kahverengi lekelenmem de oluyordu kendi kendine geçti.
verosmom Cevaplarınız için teşekkürler kızlar. Maalesef sağlıksız bir gebelikmiş. Beta değerim yükselmemiş.