Günaydın güzellikler💐🧿
15 haftalığız 2 gündür kasıklarımda en ufak bir yere uzandığımda, esnediğimde, yüzüstü yattığımda, eğildiğimde kasıklarımda ufak batma acıları ve ağrıları yaşıyorum. Bir haftadır falan da aşırı üzücü olaylar sözler vs yaşandı her ne kadar takmamaya çalışsam da takıyorum biraz onunda etkisinin olduğunu düşünüyorum. Bunlar sürekli değil ara ara olan şeyler tabi buna bağlı olarakta bel ağrısı da geliyor. Normal olduğunu düşünüyorum sonuçta kese bebek büyüyor. Sizinde bir fikrinizi almak istedim.