Sare_34- Dun saglik ocaginda ilk kez kan verdim beta hcg degerim 6478 cikti 4+5 gunluk gayet yuksek bir deger bundan sonra 48 saatte bir verip yukselisini kontrol etmeme gerek var mı ? Kimyasal olabilir mi bu degere ragmen
tatlibiri Sare_34- kimyasal olamaz kan vermenize gerek yok doktor a muayene alın gidin keseyi görürsünüz Hayrlı olsun
Sare_34- tatlibiri çok teşekkür ederim haftaya randevum var kalp atışını da duymak istiyorum simdi gitsem sadece keseyi gorurum