Kızlar merhaba ben doğuralı iki gün oldu darısı artık sizlerin başına ;) Öncelikle hızlılca anlatmak gerekirse evde iki gün sancımı çektim gayet makul kaldırılabilir bir ağrıydı hatta eşim sürekli
Beni dışarı çıkardı evde durup triplere girme diye neyse biz sancı sıklığını ve yoğunluğunu hesaplıyoruz elimle sürekli Herşey gayet iyi
İlerliyordu benim ilk doğumum tramva dolu olduğu için bundan çok korkuyordum 1 Haziran sabaha karşı bide ne göreyim sancılar beni uyandırıyor sıklığı arttı şiddeti artı eşim artık zamanı beklemeye çalışma demese ben hala evde kalacaktım Allah biliyor ya ayaklarım hep geri geri gittim hastaneye şu muane işini sevmediğimden neyse canlar hastane de muanem yapıldı ay bide ne göreyim hayalim 4 cm açılmam var bile o an dünyalar benim oldu. Çünkü hep hayalim evde çekip belli bir aralıkla hastaneye gitmekti. Yatışım yapıldı sabah 9 da sonra bi anda hızlı hızlı açılma arttı kalktım yürüdüm duşa girdim pilates yaptım bu arada ben Antalya şehir hastanesinde doğum yaptım. Bakın özelde böyle hizmet alamazsınız doğum süreci boyunca eşim hep yanımdaydı sonra bi anda akşam üstü 16.55 de açılmam 10 cm olmuştu Herşey o kadar hızlı geçti ki eşimi kapıya çıkardılar sonda yapacaktı kaıdn ıkınmam lazım diye bağırdım bebeğin kafası çıkmıştı inanın tam 10 dk içinde bebeğim kucağımdaydı rüya gibi ama gerçekten çok güzel bir doğumdu beden ve dua gücüne inanın kızlar Allah hepinizin yardımcısı olsun