
Dün post açmıştım 20 mayısta çatlatma iğnesi vuruldumm sabah ilk idrarla yaptığım testim saniyeler içinde çıktıı çizgi markası bebe time dün 2 kefe daha yaptım onlarda saniyeler içinde çıktı iğnenin etkisiyle bukadar net çıkarmı kırmızı çizgiii sevinmelimiyimmm 🥹