ngzll gün aşırı değerlendirmek yorucu olabiliyor hem psikolojik hem fizyolojik. Bi pili görene kadar normal devam ettik, pik ve ertesi gün çatlamayı gördüm ben. Bazen birkaç gün pik devam edebiliyormuş. O iki günü değerlendirdik sonra ev taşıma işlerimiz vardı zaten. Oldu ama çok şükür