gonul0709 Merhaba , 32. Hafta çalışabilir raporumu aldım 37 ye kadar istediğim zaman birakabilecegimi söyledi doktorum raporu muhasebe sisteme işlemeli mi yani calisabilir raporu sisteme girilir mi şu an ne zaman bırakacağım net değil çünkü işi
dilagzl gonul0709 Doktor giriş yaptığı an sgk sistemine düşüyor zaten size verilen kağıdı işyerinize gönderin. Ayrılmak istediğiniz zaman da doktorunuzdan işgörmezlik raporu talep edin onu da gönderin. Ben öyle yaptım.
gonul0709 dilagzl işyeri şu anda rapora bı işlem yapılmayacağını söyledi SGK sisteminde görünüyor dedi işi bırakacağım zamana kadar onay verilmeyecek dedi tarih belli olmadığı için