annekiz6141 çok memnunum kıymıksız tertemiz geldi kapı yönünü de istediğim gibi değiştirdim benim istediğim yöne göre yapmışlar sadece altında çıtalar var ya onları kaldırdım onlar gereksiz geldi yani yatak direkt yerde oldu bu da etrafındaki koruma gibi oldu. Ayrıca çocuğum da çok sevdi daha emeklerken küçük bi yastık koydum boşluğa ona basıp kendi girdi çıktı hep kendi alanı olduğunu anladı hemen sahiplendi yani montessori yatak sevmeyenleri anlamıyorum 😅