Papatya38 Catlak kremi ne kullnıyodnz ben lierac phtotastil nasl kullanıysnz faydası var mı yeni basladm 26 haftalgm
Tuubaaa Papatya38 3.aydan itibaren mustela çatlak öncesi yağ kullanıyorum suan 32 haftalığım herhangi bi çatlak yok 🤗🌺
Edaasik Papatya38 ben 12 haftamdan beri kakao yağsı ve hindistan cevizi yağsı kullanıyorum henüz catlağım yok ama hep nemli tutuyorum
sulfat Lierac kullandım canım ayrıca badem yağı bazende dalin bebek yağı sürüyorum şimdiye kadar bi çatlak olmadı. 37.haftamdayım
BaharAytekin lierac kullanıyrm 3. Ayımdan beri 29 kılo aldım suan 39 haftam bıtıyo son 2 haftama kadar çatlamam yoktu ama bu kıloya daha mı catlamasın dedım. Öneririm lıeracı
Tubi42 Hindistan cevizi yağı kullanıyorum 25+5 şuan çatlak yok ilerde olur mu bilmem.ama nemli tutunca olsa bile az olur engeller