Gks_01 33+5 te doğum yaptım , aynısını yaşadım ta ki sağlık ocağı hemşiremizi yanına gidene kadar , milyon kere dua etmişimdir , meğerse biz beceremiyormuşuz , elinizle memenizi tutup kahverengi kısmın tamamını bebeğin ağzına ittirin , bebek sonra tutacaktır.