Melike3506 Kızlar 23.30 gibi evde damla damla suyum gelmişti hastaneye geldik nst deyken suyum aktı hep zaten altım ıpıslak oldu yatış verildi dualarınıza ihtiyacım var
2bebislianneee Melike3506 evet birkaç saat önce post açmıştın. Gitmen iyi olmuş acile haftandasın çünkğ Rabbim yardımcın olsun kolaylık versin sağlıkla al hemen kucağına yorulmadan :)