1 haftadır aşırı kasık ağrım var az önce yarım saat oturdum koltukta kalktığımda adım atamadım ağrıdan zor yatağıma geldim . 1 haftadır ayağa kalktığımda kasık ağrısı çekiyorum belim de ağrıyor ama kasıklarim daha kötü yürüyüş yapıyorum falan faydası yok daha kötü oluyo. randevu aldım hastaneye gidicem Perşembe günü bu durumu yaşayan varmı korkuyorum