Karaciğer enzimleriyle alakalı olabilir. Yani gebelik kolestazı denilen rahatsızlık. Fakat hamileliğin ilerleyen haftalarında çıkıyor diye biliyorum, bence en iyisi doktora danışmak ve kan testi yaptırmak. Bebeğe zarar vermeyen bir tedavisi var, acı çekmenize değmez