ahhhsen Yatarken derin nefes alamadığımı fark ettim ve burnumdan aldığım nefes yetmiyor ağzım açık yatıyorum boğulacakmış gibi oluyorum uzanınca 😞rabbim hepimizi kurtarsın vakti saatinde anne olmak ne zor 😕🙁
yenidennnn ahhhsen aylardır aynı durumdayım gün içinde de nefes alamıyorum ama gece olunca bir telaş alıyor beni çünkü dalamıyorum bir an önce doğurmak istiyorum zamanında inşallah
damlasv ahhhsen 32. Haftadan selam sabah 8 doktor kontrollerimiz var gece 3 oldu kaburga ağrımdan uyuyamıyorum
ahhhsen yenidennnn bugün bir fena oldum şu an uyumam lazım esnemekten biraz düştüm ama uzanınca daralıyorum nefes alamadığım için tedirgin olup kalkıyorum mecbur kilo desen öyle bariz bir kilomda yok burnundan güzel nefes asla alamaıyorum zaten ağzımdan nefes almaya çalışıyorum çok zor 😣
yenidennnn ahhhsen bende aynıyım yatınca bir Garip oluyorum geri kalkıyorum sürekli su içesim geliyor sabaha kadar böyleyim bazen uykusuzluktan bayılıp uyuyorum burnumun biri kapalı valla uykusuzluk zorluyor benide
Duduy Bende aynı haftadayım uyuyamıyorum nefes almakta zorlanıyorum ağrı desen var hayırlısı ile şu 1 ay daha biteydi 🙄
ahhhsen Duduy birde çapışıyorum o kadar zorlanıyorum ki anlatamam uykusuzda kalıyorum nefes almadığını hissetmek ne zor bir durum ya yere göğe sığamıyorum
ahhhsen damlasv Selam canım artık en zor kısımdayız sanırım hamileliğin prenses dönemi bitti bu sıcaklarda Allah yardımcımız olsun
mervekalkann ahhhsen Benim ilk hamileliğim aktifim hala sorunum yok ama uyku problemi var asla uykum gelmiyor baş geliş olduğu için çocuk ayaklarını mideme dayadığından nefes alamıyorum 😬
ahhhsen mervekalkann iki türlüsüde çok zor ilk zamanlar ayakları aşağıdaydı attığı tekmeler mesaneme geliyordu bağırtıyordu baş geliş şu an daha iyi benim için ama mide yanmaları fena fena 😣😣😣😣
bsrelif Ben burnumu deniz tuzu spreyle temizledikten sonra yatıyorum çok iyi açılıyor burnum rahat ediyorum. Kaburga ağrım da pek kalmadı çok şükür. 33 haftalık ama 1 hafta önde gidiyor yavrum
bsrelif Sizin çocuk makat geliş mi acaba ? makat gelişteyken benim öyleydi de baş aşağı dönünce düzeldi benim