ts1 35+3 deyim regl ağrısı gibi kasık ağrım oluyor aynı durumu yaşamış olan var mı bebek kanala giriyor olabilir mi ?
gvnrzz ts1 33+3 üm bende de oluyo arada ama böyle tatlı bi sancı rahatsız edecek gibi değil. Bi iki dk sonra geciyor. Sizin de öylemi
ts1 gvnrzz evet benimde öyle hemen geçiyor bazen 2 dk dan uzun gibi geliyor ağrısı korkuyorum özellikle düz yatarken baskı çok oluyor ve ağrı yapıyor