Kızlar 24 haftalık hamileyim 1 aydır tansiyonum hep düşük 10 olursa çok şükür diyorum siz düşünün 😞
Doktor kanın düşük dedi ve ilaç başladı içiyorum ama hâlâ aynı sürekli dınlen dedi.
Ama 4 yaşında oğlum pek mümkün olmuyor dinlenmek ilk hamileliğimde 1 kez bile tansiyonum düşmedi.
Sürekli tuzlu ayran içiyorum ama gün boyu halsizim benimle aynı durumu yaşayan var mı yada bu süreçte ne tavsiye edersiniz.?