Rukiye2709
Kızlar bende kemik erimesi var bu yüzden d vit damla kullanıyordum bir süre önce bırakmıştım 5 hafta 4 günlük hamileyim doktora gittim kan tahlili vereyim gerekirse ilaca başlayayım diye . Geçen hafta Cuma (4gün önce) doktora muayneye gittiğimde 12 mm di bugün gittiğimde de 12 mm dedi açıklama da yapmadı büyümesi gerekmiyor muydu korktum sizce ne yapmalıyım
Deletedmom143
Canim hala erkendir.kucucukdur bebeyin.bence indiden takma o seylere moralinj bozma kuzum
Ilerli haftarda duzelicekdir canim.merak etme
Hele senin 5 haftada 12mmdir
Benim bebeyim tam 6 haftalikken 5.51mm idi😁😁😁😁😁Ben hic katmadim bile.doktorum buyucek dedi.simdi 17 haftaligim.boyu baya uzunmjs canim enidise etmeyin hala erkendir.