Dönem dönem aşırı rabatsız olup başlık açanları görürdüm, şuan çok iyi anlıyorum onları.Saniyede 3 kez reklam çıkar mı ben kapatıyorum o çıkıyor.Mom da böyle kids de ve sırf şu reklamlardan girmek istemiyorum yeminle.Acaba dönem dönem belli kitleye mi bu reklam politikası uygulanıyor? Çünkü öteki türlü kimse kullanamaz saniye başı reklamla kimse uğraşmaz diye düşünüyorum