gecemavisiii Kilosu ve karnı önde dedi normal doğumda omuz çıkıntısı vs olur dedi doktor bu durumu yaşayıp normal doğuran var mı 3 kilo bebeğim
erismis gecemavisiii aynı durum bende de var 35te 3 demişti doktor. Yarın 37 olucam kontrolümüz var bakalım
ibel gecemavisiii bana da ilk hamileligmde demişti doktor özel ekstra vitamin kullanıyordum onu biraktim 38 haftalik 3450 doğdu oğlum normal doğum yaptim
gecemavisiii erismis inşaAllah haftasıyla uyumunu yakalamıştır. Ben normal istiyorum ama riskli deyince ne düşüneceğimi şaşırdım 😩