Kızlar ilk üç test daha adetim geçmeden önce sadece hissiyatla yaptığım testler son test ise adetim daha bir gün geçmişti hepsi farklı marka daha önce bir düşüğüm olmuştu onun psikolojisini atlatmak çok uzun sürdü 3 senenin artdından pozitif görmek çok mutlu etti yinede aynı korkuları taşıyorum hala
