kezbankara 39+6yım adet sancısı gbi ağrım var belimde ama çok şiddetli değil doktora da hemen gitmek istemiyorum suyum felanda gelmedi lekelenmem de yok 2gündür bu şekilde gitsem biliyorum suni takarlar kesin neyapmam lazım akıl vern lütfen
snltgc kezbankara hissettiğiniz iki ağrının sancının arasını ölçün kaç dakikada bir oluyor diye. Düzensizse endişe etmeyin ama düzenliyse hayırlı olsun doğum başlıyor demektir :)
cemile69 kezbankara 39+4 üm bugün hiç geçmeyen karın sertleşmem var. Acayip derece de aşağıya baskı var acaba doğum mu başlıyor?
kezbankara Hayırlısı olsun hakkımızda allahım bütün hamilelerin yardımcısı olsun gerçekten çok zor bi süreç