Kızlar 6 haftalık hamileyim dün keseyi gördük kalp atışı için 10 gün sonra çağırdı.İlk gebeliğimde kalbi durduğu için progestan ve corasprin başladık.progestan kullanmadan 1 gün önce yani yaklaşık 3 gündür özellikle bu saatlerde ben lekelenme olur mu kontrol etmek için peçete koyuyorum o açık pembe çok değil 1 2 damla kadar leke oluyor tekrar silince gelmiyor sabah olmuyor.Neden olur bu geçer mi aynı şeyleri yaşamaktan çok korkuyorum.