Pelinasa Kızlar yarın 4 boyutlu renkli ultrasona giricem çok heycanlıyım bebeğimizi net görebilicekmiyiz daha yaptıranlar yazabilirmi lütfen 🙏
birgullllll Pelinasa çok merak ediyorum. Anlatırsın nasıl yapılıyor ediliyor diye Ben daha 19 haftalığım erken diye düşünüyorum 21 haftada gitmeyi düşünüyorum
Tgbatem birgullllll detaylı için perinatolog a gittim en iyi 21. Hafta olduğunu söyledi bende 21-4 te gitmiştim
Tgbatem Uygulama normal ultrason şle aynı amaa renkli oluyor turunculu gibi renk inşallah keyfi yerinde olur da net gösterir kendini biz çok zor gördük sırtını döndü sıpa vişne suyu içtim ben