Melike3506 Duştan çıktım bornozla oturdum bir süre telefona bakıyordum sonra ayağa kalktım damla damla su aktı yere birazda bacaklarımdan sızdı. Bu şekilde su gelişi oluyor mu patır patır 10 damla falan damlamıştır ne yapmam lazım? 39+6 yım
2bebislianneee Melike3506 maşallah haftandasın su gelmiş olabilir bir git görün baksınlar. Rabbim yardımcın olsun..
siinemyy Melike3506 inşallah doğumun başlamıştır canım artık doğurmak istediğini biliyorum 🤗 Allah yardımcın olsun sağlıkla kolaylıkla kucağına al inşallah
birprensesannesiyim Melike3506 suyun gelmiş olabilir evet ama bornozla vucudun suyu emmişmiydi emin misin bence bir süre kendini takip et emin değilsen baktın hafif agrın yada batma var acile gözük
Melike3506 birprensesannesiyim her duştan sonra bir süre bornozla oturuyprum ilk defa böyle oldu öğlenden beri de hafif regl ağrım var
Buhati Melike3506 doğum başlamış aşkım git bi bebişi kontrol etsinler duşta suyu azalmış olabilir fark etmemiş olabilirsin
nursemaa_1 Melike3506 bazılarında sızıntı şekilde geliyor sizinkide sızıntı şeklinde gelmiş gibi duruyor doktorunuza danisabilirseniz acele etmenize gerek yok ama danisacak doktorunuz yoksa acile gidebilirsiniz rabbim kolay doğum nasip etsin
Zhdnl Melike3506 sıcak sıcak geldiyse suyundur benimki bi anda gelmişti tam uyumak için uzanmıştım pıt dedi bişey banyoya zor yetiştim 37+6 idim bi de 🫠 mutlaka devam eder zaten günün dolmuş