Sedanur25_ Doktor kıza benzetti ilk haftalar 11 ve 14 haftalar da ama daha küçük demişti bugün 17+6 da gittim bebek yan duruyor göremiyorum dedi ben solda hisediyorum bebeğimi kızmı erkekmi merak ediyorum başına gelen varmı 🤭