Anneolmak38 https://i.hizliresim.com/zjodW7.jpg Bi bakarmısınız aceba böyle olupda hamile olan varmı aranızda
Mihrapozkann Anneolmak38 evet canım hamilesin ama daha çok çok küçük bende adetime 2 gün kala yaptim böyle çok çok silikti kan verdim değerim düşük çıktı çok küçük olduğu için adetin geçince beta hcg yaptır hayırlı olsun 😊❤
Sezenkarademir Anneolmak38 bir kaç gün bekle, sabah ilk idrarınla tekrar yap canım. Benimde böyle çıkmıştı şuan 33 haftalık hamileyim. İnşallah vardır 😘
Xaleyeren Testi tekrar yap orda bidaha görünüyor ama bi çizgi daha dikkatli bakınca yada hastanede kan tahlili ver bence
Anneolmak38 Xaleyeren Bugün kan vermeye gittim testi böyle görünce ama henüz sonuca bakamadım çoktan cıkmıstır internetten girip bakıyım dedim öğleden belli giriyorum sonuc sayfasına hata diyor sürekli
Deletedmom143 Ne zaman yapdin su testi?adetden oncemi yapdin?yoksa regl doneminden kac gun gecerken yapdin canim?ben adetimden 1 gun once gunorta yapmisdim.aynen boyle cikmisdi.adet olucagkm gun yapdim.artik silik cizgi cok az pembemsi gorunyordu.adetimden 3 gun kecdi Silik cizgi artig kirmiziydi.yani hamile kaldim.kan testi vermedim.yerlesme kanamasiyla ultrasiona gitdim oyle kac haftalik oldugunu oyrendim.boyle cikiyorsa hamilesindir demek)insallah hamilesindir.ama en iyisi adetden sora yapmak.adetden once yaparsakda insaniz tabi deyisiklikden dolayida silik cika bilir canim.seher ackarina yapdim sonraki testleru onuda soyleyim.net dogru cikti canim
Anneolmak38 Burcusema İnşallah ya İnşallah 2 senedir istiyoruz bi türlü olmadı Hayırlısıyla gelir inşallah 4 5.gündür hiç gecmeyen bi bas agrım var halsizim göğsüm cok agrıyor kan sonucumu alır almaz haber veririm
Anneolmak38 Mihrapozkann Bugün yaptırdım kan tahlili çizgiyi görünce öyle dayanamadım :) ama hala sonucu göremedim inşallah sonucu alırsam sizinle paylasırım
Anneolmak38 Seymahatunn Kan verdim bugün :) Ama sonucu alamadım daha muayene oldum ultrasonla baktı doktor bisey görünmüyor dedi olsaydı bence gözükürdü dimi bu arada adetime 4 Gün varken yaptm bu testi
Seymahatunn Anneolmak38 ben adetim geçtikten 20 gün sonra öğrendim canım geç dollenmede olabilir bekle bence
Slncmlkcr Anneolmak38 ben adetimden 2gün önce yaptım çıkmadı kan tahlilindede çıkmadı adetim gecikince tekrar yaptırdım her ıkısındede çıktı canım inşallah gönlünce olur herşey
Anneolmak38 Anacsevgidolumelek hayır almadım öğleden sonradan belli giriyorum internet sayfasına sonuca bakmak icn sürekli hata veriyor
Anneolmak38 Deletedmom143 Ozaman çok umutlanmayım demi adetten önce böyle sahte çizgilermi çıkıyor testte :(
Deletedmom143 Anneolmak38 canim oylw demwk isdemedim(yani regl donemi gecerkrn daha net cikiyo caanim((((bendede oyleydi.
Elifdikel Anneolmak38 hafif bir çizgi görünüyor ama en net kan testinde ortaya çıkar testi öğrendikten sonra sevinebilirsiniz eğer varsa inşallah